Adepth werkt hard aan de groei van veel bekende (en bijna bekende) merken. In uiteenlopende markten verbinden we mensen met merken door middel van impactvolle communicatie. De kans is aanzienlijk dat je ons werk al eens voorbij hebt zien komen.

Werk dat werkt )

Campagne Social Media NZO - Gouda Holland

campagne | 2019 | NZO

Verschillende videos die verspreid via social media Youtube, Instagram en Facebook in Nederland en Duitsland het europese keurmerk voor Gouda Holland kaas onder de aandacht brengt.

Promotionele campagne Idexx Europa

campagne | 2019 | Idexx

Internationale campagne voor Idexx voor melktesten bij drachtige koeien. Materialen voor de Europese markten Duitsland, Frankrijk, Italiƫ en Ierland. In nauwe samenwerking met diverse melklaboratoria.

Verpakkingsontwerp Sleepzz

package design | 2019 | Vemedia

Vernieuwing van het verpakkingsontwerp voor de totale range producten van Sleepzz. Duidelijk onderscheid tussen de producten en een heldere schapnavigatie met instandhouding van kenmerkende merkeigenschappen...

Vernieuwde verpakkingslijn Valdispert

package design | 2019 | Vemedia

Vernieuwing van het verpakkingsontwerp van Valdispert. Duidelijk onderscheid tussen de producten en een heldere schapnavigatie. Natuurlijk met behoud van de meest kenmerkende eigenschappen.

Interactieve schapdisplay Durex

display | 2017 | Reckitt Benckiser

Voor in de winkels van Etos Heeft Adepth een semi-permanente schapdisplay ontwikkeld voor de producten van Durex. Door aan het rad te draaien krijg je een combinatie van twee willekeurige Durex-producten.

Positionering en ontwikkeling huisstijl Merius

huisstijl | 2016 | Merius

Merius is een nieuwe aanbieder op de financiƫle markt van hypotheken en consumptieve kredieten. Een onderscheidende en heldere positionering zorgt voor een uitstekende start voor deze nieuwkomer op de hypotheekmarkt.